wtorek, 3 kwietnia 2012

"Moja żona wiedźma" A. Bielanin

Wszyscy dobrze wiedzą, że gdy trzeba się uczyć to każde zajęcie jest lepsze, niż siedzenie nad podręcznikami i literaturą naukową ;) Dlatego ostatnie tygodnie upływają mi głównie na spacerach, sprzątaniu, rysowaniu oraz czytaniu książek (nie związanych z nauką). Obecnie czytam "Moją żonę wiedźmę". Książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Wydanie, które posiadam pochodzi z wydawnictwa Fabryka Słów, według mnie większość książek promowanych przez nich jest świetna. Niestety nie mogę jeszcze dokonać recenzji, gdyż dotarłam dopiero do połowy książki, lecz już teraz mogę ją śmiało polecić ;)


Więcej opinii można przeczytać tutaj --->  http://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=122833&mode=ratingdetails&rating=4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz